niedziela, 12 maja 2013

Pomysły na prezent dla miłośniczki retro: kosmetyki

Chcecie sprawić sobie piękny prezent? Bądź zasugerować komuś co mógłby kupić? Z doświadczenia wiem, że nie ma to jak subtelna aluzja. Może wasza znajoma z namiętnością nosi rozkloszowane sukienki w grochy i zbliżają się jej urodziny? Pędzę z odsieczą! Pod każdym zdjęciem znajduje się link do sklepów, w których możemy dokonać zamówienia.

Na pierwszy ogień idą oczywiście kosmetyki.


Balsam do ust


Benefit- znajdziecie w Sephorze



Soap and Glory


The Balm piękne retro paletki i nie tylko


Madame Lambre



Boots Original Beauty Formula




8 komentarzy:

  1. Kolorowa-mama23 maja 2013 09:36

    Podobaja mi sie Boots Original Beauty Formula bo są estetyczne i eleganckie, ale może dlatego ze retro nie bardzo do mnie przemawia.

    A co myślisz o prezencie: poduszka z haftem ktory wybiera sie z kilkudziesięciu wzorów i do tego wpisuje wlasny tekst?
    Wiecej info tutaj:
    http://www.poduszki-okazjonalne.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. te balsamy do ust są świetne :3 <3

    _________________________________
    http://nothingsacred.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawia mnie czy Soap and Glory są w Polsce? Widziałam je parę razy w Anglii, ale w Polsce nigdzie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj zamówiłam sobie puder z theBalm :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie retro prezenty na pewno spodobają się większości obdarowywanych kobiet. Jak dla mnie najlepiej jest jak prezent jest oryginalny https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niej i wtedy mamy możliwość całkowitego zaskoczenia naszej partnerki. Mojej żonie zawsze się podobają oryginalne gadżety.

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat jeśli chodzi o kosmetyki to jest to bardzo bezpieczna forma prezentu i myślę, że każdy będzie z nich zadowolony. Jestem również przekonana, że gdy szukamy fajnego prezentu dla kobiety to w https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-kobiet bez większego problemu uda nam się coś znaleźć. Ja nigdy nie miałam z tym najmniejszego problemu.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...