środa, 29 sierpnia 2012

Lepiej mi powiedz jak poślubić tego milionera?


Uwielbiam to zdjęcie z planu ,, Jak poślubić milionera". Zresztą kto nie lubi popatrzeć na śliczne panie?
Od lewej urocza Betty Grable, ikona Hollywood, słynna blondynka o nogach wartych milion dolarów (Tutaj więcej na ten temat) z czasem wyparta przez Marilyn.W centrum Lauren Bacall, która mimo genialnej gry aktorskiej doczekała się swojego Oscara dopiero w 2010 (!) za całokształt twórczości, a na końcu olśniewająca Marilyn.

Co powiedziały o Marilyn?

Betty Grable 
,,Byłyśmy sobie bardzo bliskie. Raz, będąc na planie, dostałam telefon, że moja córka się potłukła. Pognałam do domu i jedyną osobą do której mogłam zadzwonić, była Marilyn. Zrobiła strasznie dużo dla kina, kiedy wszystko było na niskim poziomie. Nigdy nie będzie nikogo takiego jak ona, ani pod względem wyglądu, ani charakteru ani innych rzeczy".

Lauren Bacall:
,,Ona naprawdę świetnie prezentowała się na ekranie. Gdy tylko włączano kamerę, stawała się niezwykłą, absolutnie olśniewającą istotą. Wypełniała kadr- nie ma co do tego żadnych wątpliwości."

[cytaty: ,,Metamorfozy" David Wills, Stephen Schmidt, przekład Dariusz Żukowski]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...