środa, 20 czerwca 2012

Na marginesie

Ostatnimi czasy rozmyślam nad fenomenem Lindsay Lohan. Dlaczego? Ano aktorka z niej przeciętna, za wiele się nie nagrała, nie pamiętam także by zaszczyciła swoją obecnością jakikolwiek starający się o miano ambitnego film ( jeśli się mylę- oświećcie mnie) a tu nagle wciela się obecnie w postać Elizabeth Taylor.  Pogratulować! Zmierzenie się z legendą to zawsze ciężki orzech do zgryzienia, acz może przynieść niebywałą popularność- wystarczy spojrzeć na Michelle Williams. Zobaczymy jak to będzie u Lohan.
Lindsay Lohan

Cóż, z jednej strony zupełnie do tej roli nie pasuje, a z drugiej jestem ciekawa, bo może się myliłam i wypadnie naprawdę rewelacyjnie? Czasami takie kontrowersyjne decyzje co do obsady są trafione i przyznaję to po pewnym czasie marudzenia. Tak czy siak czekam z niecierpliwością, bo Taylor uwielbiam, co pewnie dodatkowo utrudni mi odbiór jej biografii. 
Ciekawy jest fakt, że Lindsay ma ,,szczęście" do wcielania się w legendy. Widziałam ogrom jej zdjęć jako Marilyn Monroe. Myślę, no niech będzie. Jednakże potem przypomniało mi się, że przecież pozowała dla Berta Sterna w odwzorowaniu ostatniej sesji Marilyn i myślę : co jest?!
Marilyn Monroe, Last sitting, 1962
Może jestem zupełnie obojętna na jej urok? Istnieje też możliwość, że po prostu jestem wredną ciętą babą i zawsze się do czegoś przyczepię. Kto to wie.
Tak samo kontrowersyjny wydaje mi się wybór Nicole Kidman do roli Grace Kelly. Swoją drogą- ileż tych biografii ostatnio się namnożyło! 
Przyznaję- Nicole swego czasu była dla mnie synonimem elegancji, acz obecnie jedyne co widzę to twarz bez emocji, skóra naciągnięta do granic możliwości i intrygujący kształt ust. Szkoda, że taka aktorka wyrządziła sobie taką krzywdę.  


January Jones

Moim skromnym zdaniem idealną Grace byłaby January Jones czyli Betty z serialu ,,Mad Men" (kto nie widział, niech nadrabia). 


Cóż, tego typu ekranizacje zawsze budzą mój wewnętrzny niepokój.


1 komentarz:

  1. Wybór Lohan jest dla mnie kontrowersyjny i trochę się tej roli obawiam. Liczę jednak na to, że moje obawy okażą się płonne.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...